dinsdag 19 januari 2016

Budgetproof matte lippenstift (4)

Altijd al eens make-up willen testen van Hema? Dan is dit je kans! Overlaatst kocht twee 'Hema soft matt lipbalm'. De kleuren trokken me enorm aan en aangezien ik een enorme fan ben van lipsticks, dacht ik, ik ga eens voor budgetproof! Ze kosten 3,50 euro. Bij deze heb ik twee kleurtjes van Hema gekocht. De verpakking ziet er simpel, maar tegelijker tijd ook chic. Het stukje vanonder is de draaiknop om je lippenstift meer naar boven te laten komen.


Ze brengen erg goed en soepel aan. Ze blijven goed zitten bij het eten en drinken. Ze vegen niet gemakkelijk uit. Wat misschien een minpuntje is, is dat ze soms een afdruk nalaten bij het drinken, wat dus niet echt smakelijk is. Je kan best even met een doekje een afdruk maken, zodat er geen overtollige lippenstift op je lippen hangt. Waar je al helemaal geen schrik voor moet hebben, is dat de lippenstift op je tanden komt!


Ze hebben erg veel pigment en vallen erg op maar tegenlijker tijd is het ook erg subtiel. Ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel!


De 02 is eerder wat chiquer en subtieler. Je kan het gebruiken voor een familiediner als je voor iets subtieler wilt gaan. 


De 02 is meer dekkend dan de 06. Bij de 02 zie je veel minder snel velletjes zitten. Je ziet de structuur van de lippen, maar het komt natuurlijk over.


Zoals je ziet is de 06 feller dan de 02. En 06 is een wat feller kleurtje en meer zomers. Maar hey er is niks mis mee met dat je een feller kleurtje in de herfst/winter draagt. Je kan de zomer terug brengen met dit kleurtje. Bij de 06 moet je ook opletten dat je geen velletjes hebt. Een kleine tip dat je bij eender welke lipstick kan toepassen, is je lippen scrubben. Het is erg simpel en je hebt er geen speciaal product voor nodig. Het enige wat je moet doen, is met je tandenborstel even over je lippen 'scrubben'. En voila, de velletjes zijn in no time verdwenen.

Natuurlijk kan je je lippenstift na eten of drinken bijwerken. Ze zijn ook erg makkelijk om op te bergen. Ze nemen niet erg veel plaats in beslag. Geweldig toch? De droom van elke vrouw!  Voor mijn volgende lifestylepost zou ik voor een Q&A willen gaan zodat jullie me beter gaan leren kennen, maar dan moet ik wel genoeg vragen krijgen. Anders is het voor een andere keer. Vertel me in de reacties wat jullie favoriete kleur is en vergeet zeker geen vraag te stellen!

Lots of love Chloƫ

1 opmerking:

  1. Super mooi! Ik vind de eerste mooier dan de tweede. :)

    http://www.fuckhighclass.nl

    BeantwoordenVerwijderen