woensdag 13 januari 2016

Skin care routine (1)

Vandaag is het woensdag, joehoe, dat betekent een beautypost! Mijn allereerste beautypost, is het niet super spannend? Ik vind van wel in iedere geval. Vandaag ga ik mijn skin care routine bespreken. Iedereen heeft een andere methode en andere producten, ook ik en dat wou ik graag met je delen. We kunnen altijd iets leren van andere mensen!
Bij deze hier zijn al mijn producten die ik gebruik om mijn huid te verzorgen.



Het eerste wat ik gebruik om mijn huid te verzorgen is het rozenwater.



Het rozenwater is bedoeld om je huid proper te maken. Alle poriën vrij te maken van vuil. Wat ik ook een enorm pluspunt vind, is dat het rozenwater de resterende make-up ook nog eens verwijderd nadat je je ontschminkt hebt. Je kan deze reiningstonic perfect over heel je gezicht gebruiken, inclusief ogen, lippen wenkbrauwen, echt alles! Dat is fantastisch, toch?! De tonic is dermatologisch goedgekeurd. Je kan deze voor alle huidtypes gebruiken, van gevoelig tot vettig. Ik gebruik hem al even en ik ben er echt heel tevreden over. Wat ik ook enorm leuk vind, is dat het op een natuurlijke basis is. Dit is echt een must-have vind ik! Hij kost maar 1,69 euro bij het kruidvat en je komt er lang mee toe.
Vervolgens smeer ik me in met de dagcrème/nachtcrème van het kruidvat.




Deze crèmes zijn voor een gevoelige huid en droge huid. Ze zijn op basis van Aloë Vera gemaakt en dat is een geweldige plant! De plant is goed voor zoveel dingen: eten, drinken, verzorging... Alles wat je je maar kunt inbeelden. Sinds ik deze crèmes gebruik is mijn huid veel zachter dan daarvoor. Je hoeft geen 10 euro uit te geven aan dagcrème/nachtcrème als het ook voor 2,35 euro kan! Je hebt deze dag-/nachtcrème ook in anti-age vorm voor degene die al wat rimpeltjes beginnen te krijgen en geen zin hebben om 10/20 euro uit te geven aan crèmes. Ik ben hier echt enorm tevreden over!
Na mijn dag-/nachtcrème gebruik ik de oogcrème.



Ik heb erg droge oogleden en deze crème is echt mijn lifesaver! Deze oogcrème is ook op basis van aloë vera en het voedt enorm goed. Als je ook zo'n droge en gevoelige oogleden hebt als mij, dan is het echt het beste dat je 's ochtends en 's avonds insmeert. Soms ben ik wat te lui om mijn huid te verzorgen als ik geen make-up heb aangeraakt, maar daardoor voel ik wel dat mijn oogleden weer wat droger worden. Dus het is echt aangeraden om het 2x per dag te doen! Deze kost 1,09 euro en heb je ook weer in anti-age en vitamine E vorm!
En als laatste wat ik gebruik voor ik klaar ben met mijn skin care, is de oogroller, namelijk ook van het kruidvat.



Deze oogroller is echt een aanrader ipv dat je 10min lang met bevroren lepels op je wallen ligt, kan het snel en makkelijk. Ik merk echt verschil. 'Vroeger' had ik wat donkerdere wallen dan nu. Deze oogroller is ook gemaakt voor een droge en gevoelige huid, hij voedt namelijk, waardoor de donkere kringen wat lichter worden. Ook 's morgends en 's avonds aanbrengen. Deze vind je ook weer bij het kruidvat voor maar  2,25 euro.

Tot slot wil ik je bedanken om mijn eerste blogbericht tot het einde gelezen te hebben. Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen en dat je nu weet dat je geen honderde euro's moet uitgeven om een zachte en gevoede huid te hebben! En nee ik word niet gesponsord door kruidvat.

Bedankt en tot snel!

Lot's of love Chloë















































4 opmerkingen: