zondag 17 januari 2016

Het jaar van de 'Superstar' (3)

Ik ben blij dat je er weer bent! Vandaag is het zondag aka fashiondag! Bij iedereen die ik ken, sta ik bekend al sneakerfreak, shoeaddicted en ik moet toegeven dat het wel waar is! Ik heb maar liefst 15 paar sneakers en 25 paar schoenen in totaal. En aan die collectie mag de 'Adidas Superstar' natuurlijk niet aan ontbreken. De mijne zijn van de zomer 2014 en nog vrij proper als ik dat mag zeggen. Tegenwoordig draagt iedereen ze, maar hoe kan je nu opvallen met het paar aan? Ik heb voor jullie een twee outfits gemaakt waar je de sneakers mee kan combineren en toch tegelijker tijd uniek te bent.





























Dit is de eerste outfit om te combineren. De sneakers zelf vind je in de meeste schoenenwinkels rond de 90 euro.

  • Het leuke, fancy topje vind je bij Glamorous voor maar liefst 35 euro. 
  • De stoere, zwarte, basic rok vind je bij Romwe in korting voor 8 euro en zonder korting komt die op 20 euro. Als je liever ernaar op zoek gaat in België zelf dan kan je eens bij de Zara, The Sting, Pull&Bear of Bershka gaan kijken. 
  • De leuke zwarte tas vind je voor een veel te grote prijs bij Belk. Hij kost 208 euro, maar het is een Michael Kors, dus dat verklaart wel al veel. Voor leuke alternatieve kan je een bij de H&M of Newlook gaan kijken. 
  • De vintage bril komt van Amazon. Hij is nu in korting en komt uit op 9 euro, anders is hij 27 euro. Als je liever geen douanekosten betaalt, kan je altijd eens gaan kijken bij Forever 21, Brandy and Melville of misschien kan je er wel eentje aanschaffen bij Think Twice voor een leuke prijs! Je betaalt al douanekosten vanaf 20 euro. 
  • Het leuke hoesje komt ook van Amazon. Je kan altijd eens kijken bij Aliexpress, daar hebben ze ook erg leuke hoesjes als je goed zoekt. En het toppunt van al is dat ze meestal maximum 3/4 euro kosten per stuk! Geweldig toch? 

Voor de tweede outfit heb ik wat schattig en stoer gecombineerd, wat ik erg leuk vind. Mijn kledingstijl kan variëren van schattig naar stoer en omgekeerd.

  • Het babyblauwe vestje is te koop bij Balenciaga. De prijs is wat erg overdreven, hou je goed vast! Het kost 565, in korting, in korting dan nog wel. De originele prijs is 1130 euro . Dat gaat er gewoon los over! Daarom ben ik voor jullie opzoek gegaan naar alternatieven. Ik heb er een paar kunnen striken bij Zalando voor jullie. De lange, zwarte versie voor 104 euro in korting en de orginele prijs is 119 euro van Ucon Acrobatics. De tweede is zwart en glitterend van Esprit voor 40 euro. De derde heb je in drie verschillende kleuren: in het zwart, donker grijs en licht grijs. Hij is van het merk Vila Vinaja voor 40 euro.  Jammer dat ik er geen babyblauwe heb gevonden. Misschien kan jij de zoektocht beginnen? 
  • Het simpele maar o zo classy topje komt van Kookaï. Het kost maar liefst 27 euro, wat vrij veel is voor een gewoon wit topje. En als je de verzendkosten er nog eens bijrekenend is het al helemaal gek! Kijk eens bij Newlook of Zara. 
  • De mooie, oud roze broek heb je nu al voor 13 euro. De originele prijs is 30 euro, wat ook niet erg veel is. Je kan hem vinden bij Dorothy Perkins
  • De klassieke hoed komt van de winkel die we niet in België hebben, jammer genoeg! Hij komt van Topshop. Ik vind hem echt super mooi, maar jammer genoeg sta ik niet met hoeden. Ik weet zeker dat jij er beeldig meestaat! Je kan hem voor 47 euro krijgen. Als je niet zoveel geld wilt uitgeven kan je altijd eens bij H&M of Zara gaan kijken, daar hebben ze ook erg vaak leuke hoeden voor een redelijkere prijs! 
  • De ketting is jammer genoeg uitverkocht, maar hij komt van Neiman Marcus. Misschien vind je wel een andere leuke ketting op hun site! 
  • De enorm leuke tas verkrijg je pas vanaf 655 euro, wat ik enorm veel vind voor een tasje. Hij komt van Matchesfashion. Een paar alternatieve op Zalando zijn Anna Field voor 20 euro, Cosmoparis voor 80 euro & Dorothy Perkins voor 25 euro.  
  • En het laatste item is het hoesje dat je kan vinden voor 36 euro bij Famedrop. Ik vind het natuurlijk weer wat veel voor een hoesje. Wat ik al eerder zei is dat ze bij Aliexpress enorm leuke hoesjes hebben. Het heeft een lange levertijd, maar daar heb ik het voor over! 
Ik hoop dat je nu wat inspiratie hebt opgedaan om je Superstars uniek te combineren! Als laatste ga ik andere Superstars later zien die wat specialer zijn dan de enige echte originele Superstars! 



  1. SUPERSTAR RT - Sneakers laag - clear aqua nu voor 80 euro in korting. De orginele prijs is 90 euro op Zalando.
  2. SUPERSTAR XENO - Sneakers laag - core black/white voor 109 euro op Zalando.
  3. Superstar 80s Metal-Toe Shoes voor 130 euro op Adidas
  4. Adidas Superstar Up Metal Toe W schoenen voor 130 euro op Stylefile
  5. SUPERSTAR FOUNDATION - Sneakers laag - white/collegiate royal nu in korting voor 55 euro, orginele prijs is 90 euro op Zalando.
  6. Pro Model' High Top Sneaker voor 93 euro op Nordstrom.
  7. Superstar Suede Shoes voor 95 euro op de Adidas.
  8. Adidas Superstar W schoenen voor  90 euro op Stylefile
  9. SUPERSTAR - Sneakers laag - silver metallic/white voor 90 euro op Zalando.
Dit is alweer het einde van mijn blogpost. Bedankt voor het lezen en ik hoop dat je mijn blog blijft lezen in de toekomst! Laat een reactie achter wat jouw favoriete outfit is en jouw favoriete Superstar!

Lots of love Chloë 





2 opmerkingen:

  1. AAAARGGHH, je hebt me nieuwe kleding sites gegeven, nu ga ik int geheel niet meer kunnen studeren, maar constant online shoppen!! :P

    Ooh die adidas schoenen (nr 2) ga ik eens bestellen op zalando.

    Thanks for the tips!!

    Yosra xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zit veel op internet, stylefile heeft de laagste prijzen qua schoenen :) Perfecte afleiding toch! De adidas schoenen zijn echt stoef vind ik! Ze geven zelfs licht in het donker :) Graag gedaan meid xxx

      Verwijderen