zondag 24 januari 2016

Mijn sneakercollectie (6)

Vandaag op fashiondag, wil ik jullie een kijkje laten nemen in een deel van mijn sneakercollectie. Ze betekenen één voor één wel iets voor mij. Ik vind sneakers gewoon super leuk en fijn zitten. Ik sta daarom ook bekend bij de mensen die me kennen, als sneakerfreak. Elke jaar breid ik mijn collectie uit. Nu komen er niet alleen sneakers bij, maar ook hakken en botjes. Schoenenfreak is het ondertussen al geworden! Wat ook erg opmerkelijk is aan mij, is dat ik al mijn sneakers bij naam ken, beetje gek vind je niet? Ik heb ook erg kleine voetjes namelijk 36 en daardoor vind ik ook vaker sneakers naar mijn smaak.  Ze staan allemaal in chronologische volgorde wanneer ik ze gekocht heb. 

Elke collectie van sneakers begint met de basis sneakers. All Stars natuurlijk! Ieder heeft dan ook zijn eigen kleurtje in All Stars. De mijne zijn wit zoals je kunt zien. Deze draag ik al een tijdje niet meer omdat ik het gevoel heb dat ik gewoon met blote voeten op straat loop. Ik ben deze zool niet meer gewoon. Maar ik kan ze natuurlijk niet wegdoen. Ooit zal ik deze sneakers nog nodig hebben, ik voel het gewoon. 


Mijn tweede paar waar het echt allemaal mee begon, zijn klassiekers: de Adidas Superstars. Ik zag ze elke keer voorbij flitsen op tumblr en ik moest ze gewoon hebben, ik kon niet anders. Je ziet dat ze al een beetje aan het verslijten zijn aan de kleur, spijtig genoeg. Iedereen die een sneakerfreak is zoals mij, moet ze gewoon hebben, kan niet anders.


Het derde paar dat ik heb, zijn mijn allereerste nikes van maat 36. Het zijn de Nike Free Run 5.0. Het voelt echt alsof je op wolkjes loop bij deze schoenen. Ze zitten zo enorm comfortabel, niet normaal. Plus ik vind ze ook super om mee te sporten naast mijn andere sportschoenen van Nike: de Nike Duel Fusion in de roze versie.


Mijn vierde paar sneakers zijn witte adidassen, namelijk Adidas ZX 700. Ze zien er nog erg goed uit om al zo lang deel uit te maken van mijn collectie. Hier en daar wat streepjes, maar ze zien er nog zo goed als nieuw uit. Deze lopen namelijk ook erg geweldig. Ik draag ze graag onder een lange rok, dan zie je er kei vrouwelijk uit, maar tegelijker tijd ben je dan ook stoer. Beschrijft mij helemaal, klein maar dapper.


Mijn vijfde paar sneakers zijn één van mijn lievelings sneakers: de Nike Air Force 1 Low. Nike Air Force 1 Low zijn nu ook erg populair, maar deze heb ik nog nooit op straat gezien en dat heb ik aan de liefste jongen te danken, namelijk mijn vriendje. Wat een schatje is hij toch. Zijn uitspraak voor mijn verjaardag was: "besef hoeveel ik van u hou, jij bent de enigste persoon waarvoor ik mooiere schoenen koop dan voor mezelf." We delen samen onze liefde voor sneakers, hoe romantisch!


Mijn zesde paar sneakers zijn de Nike Air Pegasus. Het perfecte paar sneakers om op te vallen met een basic outfit! Deze moet je wel goed kunnen combineren, anders ziet het er echt afschuwelijk uit. Precies een kleurboek dan als je allemaal verschillende kleuren gaat mixen. Je weet wat ze zeggen: "schoenen maken de outfit", dus het juiste paar schoenen is erg belangrijk! 



Mijn zevende paar sneakers zijn mijn tweede paar Nike Air Force 1 Low. Ik moest en zou gewoon een paar suede schoenen hebben. Hier zijn ze dan, mijn eerste paar suede. Op één of andere manier heb ik ze nog nooit gedragen. Ik vind ze super, maar mijn voeten lijken er zo groot in, dat is mijn struggle. 


Mijn achtste paar sneakers zijn de Adidas ZX Flux. Wat ik zo leuk vind aan deze schoenen is het tintje blauw dat er heerst. Erg subtiel, maar toch opmerkbaar.  Ze zijn erg simpel, maar toch vind ik ze geweldig! Deze schoenen lopen wel niet zo fijn als de Nike Free Run 5.0, maar daar kan ik meeleven!


Mijn negende  paar sneakers zijn echt één van mijn favoriete sneakers: de Nike Roshe LD-1000. Ik vind ze zo uniek en orgineel. Mijn liefde voor brons/koper groeit met de dag. Ik vind deze sneakers zo lovely. Beste aankoop aller tijden, zeker weten!


Mijn tiende en ook ineens mijn laatste paar dat ik jullie laat tonen. Het zijn de Adidas Superstar Rize. Deze zijn zo simpel maar toch unieker dan de originele Superstars. Wat zo fijn is dat je ze overal mee kunt combineren, het vloekt nooit! Geweldig toch, droom van elke vrouw!


Zo dit was alweer mijn blogberichtje van vandaag. Hopelijk kan je nu een beetje een beeld over mij vormen, aangezien mijn schoenen zowat aan mijn persoonlijkheid gelinkt zijn. Heel raar, ik weet het, maar het is wel zo! Vertel me in de reacties welke jij de mooiste/leukste vinden! Bedankt voor het lezen! 
P.s nog een kleine tip, ik heb ergens gelezen als je last heb van stinkvoeten, doe er dan gewoon een beetje baking soda bij en de geur moet weg zijn. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik geloof wel dat het kan werken! 

Lots of love Chloë


1 opmerking: