vrijdag 15 januari 2016

What's in my bag? (2)

Als je dit leest, is mijn koffie al lang op die ik dronk tijdens het schrijven van deze post. Koffie hoort er nu eenmaal bij, bij het bloggen! En nee ik drink het niet omdat het stoer staat, want ik drink het zelfs met cacaopoeder. Wat ik me vaak afvraag als ik naar meisjes en hun tassen zie, is: 'wat zit er eigelijk allemaal in die tas'. Misschien denken jullie dat ook en daarom wou ik in mijn allereerste lifestylepost het met jou bespreken.
Wat ik als allereerste met jullie wil delen, is mijn gloednieuwe tas en ik hou er zoveel van, wat een pareltje. Heb hem in de solden te pakken kunnen krijgen.


Hier heb je alvast de inhoud van mijn tas.


Als eerste wil ik jullie mijn vriendje voorstellen, die ik elke dag dicht bij mij heb. Namelijk in mijn tas, jammer dat hij niet in levende lijven in mijn handtas past. We zijn al meer dan twee jaar samen en ik mis hem altijd als hij niet bij mij is, daarom deze foto.


Het tweede wat ik altijd bij heb, is mijn Victoria Secret bodymist. Die moet ik gewoon altijd bij hebben. Ik heb er drie 'Mango Temptation', 'Secret Charm' en als laatste 'Aqua Kiss'. Ze zijn echt een must-have. Ik zal ze zeker nog in een blogpost bespreken! Secret Charm is mijn favoriet zoals jullie op de foto kunnen zien!


Deo moet je gewoon altijd meehebben, is het niet voor jou, dan is het voor een vriendin in nood. Fa is mijn lievelingsdeo! Leen aub geen roll-deo uit, it's just nasty! Wees slim en koop ineens een spuitdeo!


Handcreme is een must-have voor in uw tas. Ik heb die van de hema en ik vind hem zo geweldig! Ruikt enorm fijn en is super zacht! Echt een aanrader! Ook een super leuke verpakking! 


Een leven zonder muziek is gewoon een saai leven. Zing, dans en leef in de mooie wereld van de muziek! 


 Een tic-tac is altijd goed meegenomen!



Nog iets wat ik altijd bij heb, is een pakje zakdoeken. Een pakje zakdoeken moet je gewoon altijd bij de hand hebben. Je weet nooit in wat voor een situatie je terecht komt. Het kan altijd van pas komen!


Mijn sleutels zijn echt iets dierbaars voor mij, alles wat eraan hangt betekent wel iets voor mij!


Kauwgom moet je gewoon altijd bij hebben! Stel je voor je komt de liefde van je leven tegen en wilt hem impulsief kussen. Zorg dan dat je adem fris en uitnodigend ruikt! Ik heb de liefde van mijn leven al, daarom heb ik ook altijd tictac en kauwgom bij *knipoogje*!


Overlaatst had ik mijn paraplu niet bij en het begon te regenen. Gelukkig waren mijn vriendin en ik inventief en gebruikten we onze sjaals. Sinds die dag neem ik altijd mijn paraplu mee, want in België weet je maar nooit! En dan heeft hij nog een leuk kleurtje, nog een reden om hem mee te nemen zodat je hem kan showen aan de rest van de wereld!


Dit prachtige boekje neem ik altijd mee met mij. Hier schrijf ik alle ideeën in die ik zou willen gebruiken op mijn blog! Een bijpassende pen mag er natuurlijk niet aan ontbreken.


Een portefeuille moet altijd in je tas zitten. Deze portefeuille heb ik al even lang als mijn liefste Brusselse vriendinnetje Nora! We hebben elkaar leren kennen via tumblr, ik ken haar al zo'n 5/6 jaar denk ik.


Nee ik ben geen hipster omdat ik fiji water drink. Ik vind het gewoon een enorm handig formaat, je ziet bijna niet dat het 1liter fles is. En mooi ook, dat motiveert je nog meer  om meer water te drinken!


Mijn lievelingstasje, mijn holografisch tasje. Ik vind het zo mooi, wauw! Heel simpel, maar ook toch heel speciaal en uniek! Hij komt van de Hema voor als je geïnteresseerd moest zijn. Allemaal verschillende frulletjes en prulletjes in zoals handgel, inlegkruisjes, ...


And least but not last mijn make-upbag! Daar mogen jullie ook een kijkje in nemen!


De inhoud ga ik voor andere keer houden, maar hier al een paar van mijn favoriete spulletjes!


Ik ben zo trots op je dat je tot het einde hebt gehaald en niet hebt afgehaakt! Wat ik je ook graag zou horen zeggen, is wat er juist in jouw handtas allemaal zit en wat ik vergeten ben!

Lots of love Chloë

6 opmerkingen:

  1. superleuk! Ik kan al niet wachten tot je volgend artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh je holografisch tasje, kan ik die nog vinden?

    Ik vind je foto's tof gedaan! Zeer simple en duidelijk :D

    Kan niet wachten tot je volgend post!!

    Yosra xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heel erg bedankt! En ja hoor check de Hema maar :)

      Verwijderen
  3. Ik heb altijd matterende papiertjes bij, echt lifesaver voor vette huid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is idd een lifesaver8 Gelukkig heb ik dat niet nodig hihi

      Verwijderen