dinsdag 26 januari 2016

Review Revolution Palette (7)

Altijd al eens het merk 'Revolution' willen proberen, maar twijfelde je of je  het wel zult nemen. Dan heb ik hier een review voor jou dat staat te popelen om gelezen te worden!

Toen ik het palette op zag staan op makeupmusthaves was ik meteen verliefd. Ik wou erg graag het 'Makeup Revolution Ultra Blush & Contour Palette - Golden Sugar', maar ik denk nog steeds dat het te licht voor mij zal zijn, maar dat is ook een erg mooi palette. Ik twijfel nog steeds om hem te kopen voor een subtiele look. Uiteindelijk heb ik dan toch het 'Makeup Revolution Blush & Contour Palette - All About Bronze' gekocht en ik ben er ontzettend gelukkig mee. Zo'n mooi prachtig palette voor maar 7,99 euro. Het enige jammere aan deze zaak vind ik de verzendkosten duur zijn, ze zijn bijna even duur als het palette zelf. Wat ik je zeker en vast aanraadt als je iets van make-upmusthaves wilt kopen, is dat je een grote bestellen plaatst zodat je niet voor één ding 7,95 euro moet betalen. Ze verzenden gratis vanaf 40 euro.

Nu het palette zelf. Ik vind de verpakking er erg duur uitzien, je zou niet verwachten dat het maar 7,99 euro is. Het ziet er ook erg klassevol uit. Met andere woorden je zit vol met hoge verwachtingen.


De achterkant van de verpakking ziet er net hetzelfde uit als de kleurtjes vanbinnen.


De kleuren zijn erg mooi. De twee links boven en de drie links vanonder zijn de bronzer. Ze zijn erg subtiel en mooi van kleur! De twee rechts en de eerste rechts vanonder zijn de highlighters. Het zijn erg mooi subtiele kleurtjes. De bovenste rij zijn met subtiele glitters. De onderste rij zijn dan weer de matte rij. Er zit ook een grote spiegel bij, wat wel erg handig is. De kleuren bevatten erg veel pigment, wat erg positief is en daardoor hoef je maar weinig op het borsteltje te nemen. Wat wel een klein minpuntje is, is dat er geen borsteltje bij zit, maar voor deze prijs hoef je er niet over te klagen. 


De swatches heb ik jammer genoeg van de site 'make-upmusthaves' moeten halen, omdat het erg subtiel is bij mijn huidskleur. Zoals je ziet zijn het erg mooie kleuren! Het is erg mooi voor eeen dagelijkse look te creëren.


Hopelijk vond je het een leuke review en lees je vaker mijn blog! 

Lots of love Chloë

1 opmerking: