woensdag 3 februari 2016

Oogschaduw voor beginners (10)

Deze blogpost is een dagje te laat, sorry daarvoor, maar ik vond die van gisteren helemaal niet goed. Dan ben ik maar opnieuw begonnen. Bij deze ga ik het hebben over oogschaduw voor beginners, wat ik dus zelf ook ben! Ik ben echt een ramp in oogschaduw, maar daarvoor heb ik de perfecte oplossing gevonden!

Ken je de eyeshadow sticks? Nee? Dan is dit je geluksdag!
Hier presenteer ik u de enige echte eyeshadowsticks!


De sticks zijn van het merk Rimmel en ik heb ze voor 7 euro bij Bol.com gekocht! Ze zijn erg makkelijk te gebruiken. De sticks zijn echt mega handig! Alles wat je moet doen is een lijntje trekken en in kleuren, simpeler kan het gewoon niet! Ze blijven lekker lang zitten, om hem nog langer te laten zitten, kan je best een eyeshadow base gebruiken! Dit is echt het perfecte begin om te leren werken met oogschaduw. Het gaat super snel en je hoeft er niet op staan te puffen. Dit is echt een lifesaver voor elke vrouw die haar oogschaduw op een paar seconden gedaan wilt hebben! Vanonder heb je ook een draaiknopje om de stift naar boven de draaien. De drie stiften zijn ook waterproef! Er wordt ook beweerd dat ze 24u lang blijven zitten, maar daar heb ik toch mijn twijfels over. Ze blijven inderdaad erg lang zitten, maar zo lang, dat geloof ik niet!


Ik heb drie kleurtjes. De eerste is 001 Witness White. Deze heb ik vooral gekocht om een lichte base op mijn oogleden aan te brengen zodat ik er verder met poeder op kan werken. De tweede heeft 'Kate' erop staan en zo heb je er twee van in de collectie! Deze kleur is 100 Rose Gold. En de andere twee hebben Scandaleyes erop staan. De derde kleur is 003 Bad Girl Bronze.


Ik vind de kleuren erg leuk op mijn getinte huid. Ze zijn heel gepigmenteerd, maar bij mijn kleurtje valt het wat minder op, wat normaal is! Van links naar rechts is het eerst de 001 Witness White, dan 003 Bad Girl Bronze en als laatste is het de 100 Rose Gold.

Ik ben er erg tevreden van. Ze zijn echt super handig en zeker met een avondje stappen, kan je je oogschaduw makkelijk en snel bijwerken. Zeker een aanrader voor beginners en gevorderde natuurlijk ook. Dat vind ik opzich minder interessant, aangezien je zoveel kanten op kan met gewone poeder, als je er wat van kent! Natuurlijk is het wel altijd handig om snel bij te werken, zoals ik eerder al zei!

Lots of love Chloƫ

1 opmerking: