zondag 14 februari 2016

All about denim (15)

Zondag aka fashionday, feest! Jeans is al jaren populair. Met ups en downs weliswaar, maar nog steeds heel geliefd. Vandaag de dag is jeans nog altijd gewild. Ik bedoel : wie heeft er nu geen paar jeans in de kast hangen? Ik leid jullie nu naar het paradijs der denim! Here we go!


  • Het jeansvestje komt van Mixxmix voor 56 euro denk ik. De site is Koreaans dus hier heb je niet veel aan. American Apparel heeft ook leuke jasjes of River Island, ze hebben eender waar jeansjasjes. Het is gewoon een must-have. Een denim jasje mag niet ontbreken aan je collectie.
  • De leuke classic hakjes met een jeanslook komen van Akira voor 18 euro. Ik vind ze erg leuk, maar dan moet je ze wel goed combineren. Zeker niet onder een jeansbroek of jeansrok, dat is erg fout! 
  • Het iPhone-hoesje komt van Guess. Best duur voor zo'n hoesje. Je vindt deze zeker ook op Aliexpress voor minder dan 5euro! Spot goedkoop! 
  • De gescheurde jeansbroek komt van Soho Girl voor 36 euro. Vrij goedkoop voor een jeansbroek. Wat ook zeker niet mag ontbreken in je garderobe, is een 'gewone' jeansbroek en een gescheurde jeansbroek, voor een stoerdere look! 
  • Het lichte jeansrokje vind ik echt mega, super, geweldig, mooi! Echt prachtig! Heel uniek en speciaal, vind ik. Jammer dat het zo duur is! Het rokje komt van The Outnet voor 173 euro. Ik weet eigelijk totaal niet waar je zoiets kunt vinden, jammer genoeg! 
  • Het horloge is momenteel in sale op Amazon. Op dit moment kost hij 40 euro ipv 190 euro, wat een deal! Ik vind het horloge echt super leuk, het staat erg stoer! 
  • De jeanskokerrok is van River Island voor 54 euro.  Ik hou echt super veel van kokerrokken. Met een kokerrok komt je "curves" echt tot hun recht. Super, toch? 
  • Het leuke jeanstoiletzakje komt van Forever 21. Deze is namelijk ook in promotie. Nu kost hij maar liefst 6 euro ipv 10 euro. Niet zo duur, maar een promotie is altijd mooi meegenomen! Hij is erg simpel, maar wel klassiek, vind ik. 
  • En mijn favoriet van deze collage is de rugzak. Ik vind hem ook zo geweldig, maar Herschel heeft altijd geweldige rugzakken! De zak komt van Shopbop, maar is van het merk Herschel. De rugzak kost 85 euro. Een normale prijs voor een rugzak van Herschel. Voor deze prijs krijg je geweldige kwaliteit voor terug! Love it
Zo dit was het dan weer voor de fashionblogpost. Ik hoop dat jullie genoten hebben van het 'All about denim' paradijs. Enjoy life because it's too short! 

Lots of love Chloƫ

1 opmerking:

  1. Ik ben gek op denim, alleen denim rokjes vind ik niet zo meer kunnen op de een of andere manier. Spijkerbroeken en jasjes vind ik wel heel gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen