zaterdag 13 februari 2016

Black heads masker (14)

Normaal was het gisteren een beautypost. Jammer genoeg ben ik al een paar dagen ziek. Ik had namelijk buikgriep, dus lag ik vooral in mijn bed. Maar hier ben ik dan en zo goed als genezen! Deze zaterdag (vrijdag) was/is dus een uitzondering omdat ik zo excited was over mijn nieuwe DIY, daarom was het dinsdag lifestyle en vandaag (gisteren) beauty. Nu to the point! Zocht je al heel lang naar een masker dat je vrij maakt van mee-eters, dan is dit het perfecte masker! 



Het Pilaten Black Head Pore Strip masker is te verkrijgen in wegwerppakjes maar ook in tube. In een zakje zit er 6ml en in de tube 60ml. Zoals je wel verwacht, is het masker zwarte smurie. Ik heb voor dit masker een speciale borstel om aan te brengen. Ik heb hem van Kruidvat, maar ik denk dat ze hem uit het assortiment hebben gehaald. Wat best jammer is want de borstel werkt heel fijn! Je kan ook een foundation borstel gebruiken om het aan te brengen, ze zien er allebei hetzelfde uit. Je kan het masker op verschillende manieren aanbrengen. Je kan het masker alleen op je T-zone aanbrengen ofwel over heel je gezicht. Zo'n klein pakje kan je zeker en vast voor heel je gezicht gebruiken en dan heb je nog over. Dit masker is sterker dan andere maskers, dus hij trekt ook donshaartjes mee. Vermijd vooral ook je wenkbrauwen, je wilt toch niet dat je wenkies geruïneerd worden! Voor het beste uit dit masker te halen, kan je het best aanbrengen vlak na het douchen. Je poriën staan dan open en dan haal je al het vuil er makkelijker uit. Je kan het masker er pas afhalen als alles droog is, ook dit is om het beste eruit te halen. Als je het masker overvloedig aanbrengt, kan je het er in één keer aftrekken. De geur van het masker is niet erg aangenaam, maar dat heb ik er voor over! Het masker is te verkrijgen bij Bol.com in verschillende hoeveelheden. Nadat je het masker hebt aangebracht moet je minimum 20 minuten wachten. Een tijdje dus, neem gezellig een boekje erbij en geniet van je me-timemomentje!

Lots of love Chloë




1 opmerking:

  1. Ze lijken me best fijn, wekken in ieder geval m'n interesse :)

    BeantwoordenVerwijderen