dinsdag 9 februari 2016

DIY Make-uporganizer Action (13)

Deze week zal een beetje anders lopen dan normaal. Vandaag gaat het een lifestylepost zijn en vrijdag een beautyblog. Dit komt omdat ik zo excited ben over mijn gastblogpost voor Budgetella! Veel plezier!

Ben je net zoals mij een freak waarbij alles netjes moet zijn, inclusief je make-up? Dan heb ik hier te perfecte DIY voor jou! Het is erg simpel. Iedereen kan het maken, zelfs als je twee linkerhanden hebt! Dit is een DIY waarvan alle spullen van Action komen. Action heeft zoveel te bieden, jammer genoeg wordt het niet gewaardeerd zoals het moet! Ik ga je niet langer in spanning houden, here we go!

Dit is het eindresultaat:  


Voor we aan de slag kunnen, hebben we eerst een lijst met benodigdheden nodig en de prijs natuurlijk:  


  • Fotokader (18x13): 1,19 euro
  • 4 middelgrote bokalen: 1,09 euro (per stuk)
  • 3 kleine bokalen: 0,49 euro (per stuk)
  • 2 zelfklevend kanten linten: 0,89 euro (per stuk)
  • Deco stenen: 0,85 euro (vrije keuze hoeveel stenen je wilt gebruiken)
  • Tesa secondenlijm: 0,89 euro
  • 4 bloemen: 0,69 (per stuk, vrije keuze hoeveel en welke, dit is niet echt noodzakelijk)
  • Mos: 0,99 euro (vrije keuze) 

Stap 1:

Verwijder de stickers van de bokalen. Als er restjes blijven hangen, neem dan een watje of een oorstokje met aceton/nagellakremover en het is verdwenen. 

Stap 2:

Neem het kanten lint en wikkel het rond de bokalen. Je kan er zelf mee experimenteren, maar ik hou het vrij sober. Ik heb de roze voor de kleine gehouden en de witte voor de middelgrote, dan kom je perfect toe met twee pakjes. 


Stap 3: 

Print een leuke achtergrond af voor je fotokader en steek het erin. Ik heb voor een roze marble achtergrond gekozen. 

Stap 4:

Lijm de bokalen aan de fotokader met de Tesa secondenlijm. 



Stap 5:

Vul de bokalen met de Deco stenen. Je bent vrij om te kiezen hoeveel je vult en welke met de Deco stenen. Ik koos voor vijf bokalen te vullen: twee grote en drie kleintjes. 



Stap 6: 

Knip de stengels van de bloemen af zodat ze mooi in een bokaal passen. Deze stap is niet noodzakelijk, maar wel mooi en fijn. 


Stap 7:

Om het nog natuurlijker te laten overkomen, stop je er wat mos bij. Deze stap is ook vrij. Als je de bloemen liever bedekt met steentjes is dat ook mogelijk! Ik heb als bodem steentjes en voor de afwerking het mos.  



Stap 8:


En de laatste stap, de bokalen vullen en het is klaar!  


Hopelijk vonden jullie het een leuke DIY en gaan jullie zelf aan de slag! 
Dit was een gastblog voor Budgetella

Lots of love Chloƫ

1 opmerking: