zondag 7 februari 2016

Off-shoulder tops (12)

Ik had dus vandaag een probleem met mijn blogpost. Ik had kei veel ideeën voor fashion, maar ben de betekenis van de afkortingen kwijt. :( Redelijk dom van mij, maar ja ben toch nog op een ander ideetje op gekomen. Een tijdje geleden waren de off-shoulder tops erg populair en dat begint nu terug te komen. Zelf ben ik ook een enorme fan. Het laat je er sexy uit zien, maar niet ordinair. Het laat je er ook ouder uitzien vind ik. Ja, de off-shoulder tops zijn erg gewaagd, maar daar heb ik het voor over! Maar hoe kan je een off-shoulder top nu het beste combineren? Ik zet een paar ideetjes op een rijtje.


Schoolgirl:
De shoulder-off top, staat gelijk aan sexy meestal. Maar hij kan ook heel strak en basic zijn, waardoor ze er geen probleem van maken. Een off-shoulder top staat zeer mooi met een high waisted broek voor een normale schooldag.

  • Het shoulder-off topje komt van Wearall voor 11,15 euro. Geen geld toch voor een basic off-shoulder top! 
  • De high waisted broek komt van Riverisland voor 50 euro. Best veel voor een gewone lichte high waisted broek. Ik weet zeker dat je er eentje goedkoper vindt in de Newlook of H&M, maar er zijn natuurlijk mensen onder ons die het ervoor over hebben. 
  • De Adidas pet komt van Zalando voor 19 euro. Hij is heel simpel en basic, maar ik vind hem enorm stoer! Een pet kan veel doen met je imago. 
  • Het Casio horloge komt van Amazon voor 13 euro. Net zoals de pet is hij heel simpel, maar simpel kan echt wel mooi zijn! Ik vind hem echt super mooi! 
  • De mega unieke, stoere en unieke schoolbag vind je ook bij Amazon voor 35 euro. 
  • De marble skin is tegenwoordig ook erg populair en ja hoor, ik vind hem ook super mooi! Simpel maar mooi. Je kan hem vinden voor 23 euro bij Uniqfind



Skatergirl:
Voor de skatergirllook moet je niet perse een skater zijn. Het staat ook een 'normale' meisje. Ik ben een enorme fan van leuke losse hoge taille rokjes, ook al draag ik liever lange strakke. Er kunnen sommige meisjes echt super goed mee staan! Misschien staat het jou wel super goed!


  • De babyblauwe oldschool vans zijn 45 euro in de Vansstore. De lichte pastelkleurtjes waren deze zomer erg populair. Ik vind ze nog steeds mooi en heb het altijd al mooi gevonden. 
  • De tas vind ik persoonlijk super leuk, maar echt. Ik zoek al heel lang zo'n tas, jammer genoeg nooit de perfecte gevonden. Deze vind je Solesociety voor 59 euro. 
  • De bronze/rose kleur begint nu ook enorm populair te vinden. Ik kan het niet ontkennen dat het ook mega leuk is! Ik ben helemaal verliefd op deze koptelefoon van Beats. Jammer genoeg kost hij 300 euro op de Beatsbydre site. Voor een goedkoper alternatief kan je eens bij H&M of Urban Outfitters gaan kijken.
  • Het leuke rokje met ruitjes, is ook super leuk! Ook dit patroon is ook enorm populair op dit moment. Dit leuke rokje vind je bij Newlook voor 23 euro. 
  • En het enige echte item waar het echt om draait, is de off-shoulder top. Deze bordeaux top vind je voor 19 euro bij Glamorous. Hierbij vind ik het heel mooi dat het croptop is en dat je het rokje er ook aan aanpast. 
Ziezo we zijn alweer aan het einde geraakt van deze fashionpost. Hopelijk vond je het leuk en heb je wat inspiratie kunnen opdoen! 

Lots of love Chloë




1 opmerking:

  1. Super leuke inspiratie! Je hebt het echt leuk bij elkaar gezocht :D

    BeantwoordenVerwijderen